Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC)

Aquest servei s'encarrega de donar informació, ajuda i orientació a la ciutadania i empreses que requereixin realitzar tràmits o altres actuacions, per facilitar i resoldre de manera àgil i efectiva les necessitats de la ciutadania.

Es facilita la tramitació de moltes gestions amb l’administració i es manté les funcions de registre general per presentar els documents dirigits a l’Ajuntament.

Com puc presentar una instància des de casa?

Fent click a aquest enllaç podeu presentar la vostra instància de forma telemàtica.

Horari d'Atenció a la Ciutadania

  • De dilluns a divendres de 9 a 14 h
  • De l'1 de gener al 25 d'abril i del 24 d'octubre al 31 de desembre:
  • De dilluns a divendres de 9 a 14 h i dijous de 17 a 18.30 h

En cas d'emergència truqueu a la Policia Local. Telèfon: 639 38 61 63

C/ St. Cristòfol, s/n - 08756 La Palma de Cervelló - Barcelona (Catalunya)
Nom de contacte: Anna M. Garcia
Telèfon: 93 672 02 02
Adreça electrònica: palma@diba.cat
Horari:  
De dilluns a divendres de 9 a 14 h
De l'1 de gener al 25 d'abril i del 24 d'octubre al 31 de desembre:
De dilluns a divendres de 9 a 14 h i dijous de 17 a 18.30 h
Vegeu-ne la situació al mapa
Darrera actualització: 24.08.2024 | 15:30